Algemene voorwaarden » Verlicht-Pijn.nl
255
page-template-default,page,page-id-255,theme-bridge,woocommerce-no-js,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,paspartu_enabled,qode_grid_1300,footer_responsive_adv,qode-content-sidebar-responsive,columns-4,qode-theme-ver-16.7,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.5.2,vc_responsive

Algemene voorwaarden verlicht-pijn.nl

Inhoudsopgave:

Artikel 1 – Identiteit van de ondernemer

Artikel 2 – Toepasselijkheid

Artikel 3 – Het aanbod en uw bestelling

Artikel 4 – Herroepingsrecht

Artikel 5 – Prijsbepaling

Artikel 6 – Betaling

Artikel 7 – Garantie

Artikel 8 – Levering

Artikel 9 – Overmacht

Artikel 10 – Klachtenregeling en geschillen

Artikel 1 – Identiteit van de ondernemer

T.C. de Jonge
Heroldstr. 41
48163 Munster
Duitsland

E-mailadres: info@verlicht-pijn.nl
Telefoonnummer: +31 (6) 12345678
BTW-nummer:
Ingeschreven onder:

Artikel 2 – Toepasselijkheid

  1. De algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van ons als webonderneming aan u als consument.
  2. Wij leveren onze aangeboden producten uitsluitend in Nederland en Belgie. Als u een bestelling plaatst met een ander leveradres in een ander land dient u eerst contact met ons op te nemen, anders zal de order binnen 24 uur worden geannuleerd.
  3. Bestellingen kunnen uitsluitend gedaan worden door volwassenen. In dien een order wordt geplaatst door een minderjarige zonder toestemming van ouders of wettelijke voogd zal deze order binnen 24 uur worden geannuleerd.
  4. Het plaatsen van een bestelling op Verlicht-Pijn.nl geldt als uitdrukkelijke aanvaarding van onze algemene verkoopsvoorwaarden die ten alle tijden beschikbaar zijn op onze site.

Artikel 3 – Het aanbod en uw bestelling

  1. Als een aanbod slechts een beperkte geldigheidsduur heeft of onderworpen is aan bepaalde voorwaarden, we dit uitdrukkelijk vermelden in ons aanbod
  2. Wij beschrijven altijd zo zorgvuldig als mogelijk wat we wij u verkopen en hoe het bestelproces zal verlopen. Als wij gebruik maken van afbeeldingen, is dit enkel informatief zonder dat di teen waarheidsgetrouwe weergave inhoudt van de aangeboden goederen.
  3. Uw bestelling is complete en de overeenkomst tussen ons is fedinitief zodra wij uw bestelling bevestigen per mail en zodra wij voor uw betalingstransactie met krefiet- of debetkaarten de goedkeuring door de uitgever van de kaart ontvangen hebben. Wij maken gebruik van betalingsprovider Mollie B.V. en kunt uw bestelling betalen via iDeal.  Indien de uitgever van uw kaart weigert om in  te stemmen met uw betaling aan ons, kunnen wij niet verantwoordelijk worden gesteld voor vetragingen bij de levering van het product of producten. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet aanvaard of verwerkt.
  4. Om een product te bestellen en te kopen, voegt u het gewenste product toe in uw winkelmand. Nadien geeft u uw contactgegevens en facturatiegegevens in. Vervolgens kiest u uw gewenste leveradres. In de laatste stap krijgt u een overzichtspagina te zien, en dient u onze algemene voorwaarden te aanvaarden en bevestigt u uw betaling. Als u al deze stappen heeft doorlopen, is uw aankoop definitief.

Artikel 4 – Herroepingsrecht

  1. Als u bij Verlicht-Pijn.nl een product koop, heeft u gedurende 14 dagen vanaf de levering het recht om te beslissen of u het product niet wilt houden. U kunt uw bestelling zonder reden van teruggave terugsturen naar ons (de kosten voor het terugsturen naar ons zijn voor uw rekening). Het product dient in zijn originele staat teruggestuurd te worden, inclusief originele verpakking en zonder gebruikerssporen. Als u wilt afzien van de overeenkomst zullen wij u binnen 14 dagen na ontvangst van het teruggestuurde product de volledige aankoopprijs terugbetalen. Wanneer het teruggestuurde product niet in dezelfde staat is als wij u deze hebben verstuurd, zullen wij contact met u opnemen om samen een juiste oplossing te zoeken.
  2. De directe kosten van het terugzenden van het product of producten zijn voor uw eigen rekening.
  3. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij het product of producten hebben ontvangen.
  4. Tijdens de eerste 14 dagen na levering van het product of producten verwachten wij dat u zorgvuldig omgaat met het geleverde product/producten en bijbehorende verpakking. Als u het product/producten nog wilt kunnen terugsturen zoals hierboven is omgeschreven, mag u het product/producten enkel in die mate uitpakken of gebruiken als nodig is om te kunnen beoordelen of u het product of producten wenst te behouden. Teruggestuurde goederen mogen niet gebruikt zijn. Als het product of producten zijn teruggestuurt, moet dit samen met de originele verpakking, met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking en de rekening houdende met onze instructies hieronder.
  5. U kunt het retourpakket retourneren via post of koerier
  6. Om het herroepingsrecht snel en correct uit te oefenen, kunt u het beste zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen via de klantenservice pagina op Verlicht-Pijn.nl.

Artikel 5 – Prijsbepaling

  1. Tijdens de periode die we in ons aanbod vermelden veranderen de prijzen niet.
  2. De getoonde prijzen op Verlicht-Pijn.nl zijn inclusief alle belastingen. Er worden geen kosten in rekening gebruik voor het verzenden van uw bestelde product of producten als u een leveradres heeft in Nederland of Belgie. Voor alle overige landen dient u ten alle tijden eerst contact met ons op te nemen.

Artikel 6 – Betaling

  1. Verlicht-Pijn.nl gebruikt van de betaalmethoden van Mollie B.V. Een betrouwbare betalingsprovider uit Nederland.
  2. U kunt uitsluitend uw bestelling betalen via iDEAL en Bancontact
  3. Om een veilige online betaling en de veiligheid van uw persoonsgegevens te waarborden, worden de transactiegegevens versleuteld met SSL technologie over internet verstuurd.

Artikel 7 – Garantie

  1. Wij garanderen dat de producten conform zijn aan uw bestelling en voldoen aan de normale verwachtingen die u ervan mag hebben. Wij garanderen vanzelfsprekend dat de producten voldoen aan alle bestaande wetten.
  2. Alle geleverde producten hebben een wettelijke minimumgarantietermijn van 2 jaar indien het product niet conform is aan de geplaatste bestelling. Dit betekent dat bij gebreken of defecten aan het product tot 2 jaar na de levering dit product kosteloos wordt hersteld, dan wel vervangen.

Artikel 8 – Levering

  1. Alle producten worden geleverd op het door uw opgegeven adres. Dit adres is opgegeven tijdens het plaatsen van de bestelling
  2. Als het door uw gewenste product in voorraad is wordt het aangeboden op uw leveringsadres in 2 a 5 werkdagen. Als uw gewenste product niet op voorraad is informeren wij u ten alle tijden voordat u een bestelling maakt. Het aantal dat wij op voorraad hebben staat ten alle tijden vermeld op de productpagina.
  3. Wij leveren uitsluitend in Nederland en Belgie. Er worden geen verzendkosten in rekening gebracht aan u als klant. Deze kosten zijn namelijk voor onze kosten.
  4. Als wij niet tijdig kunnen leveren, zullen wij u zo vroeg mogelijk hierover informeren per e-mail. Mocht u de bestelling willen annuleren kunt u dit ten alle tijden doen. In dit geval betalen wij uw uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding van de overeenkomst het volledig ontvangen bedrag terug.
  5. Onze verzendingen gebeuren op ons risico. Het zorgen maken over eventuele gebreken tijdens het leveren van uw product is dus onnodig. Als u ons echter producten terugzendt binnen de 14 dagen na aankoop omdat u het product of producten liever niet wilt houden, bent u verantwoordelijk voor de kosten van het terugsturen van uw product/producten.
  6. Indien het door ons geleverde product tijdens het transport is beschadigd, niet overeenstemt met de artikelen die u heeft betsteld, zou u dit zo snel mogelijk moeten melden aan ons en het artikel of artikelen terugsturen naar ons binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst.

Artikel 9 – Overmacht

  1. In geval van overmacht zijn wij niet gehouden onze verplichtingen na te komen. In dat geval kunnen wij ofwel onze verplichtingen opschorten voor de duur van de overmacht, ofwel de overeenkomst definitief ontbinden.
  2. Overmacht is elke omstandigheid buiten onze wil en controle die de nakoming van onze verplichtingen geheel of gedeeltelijk verhindert. Hieronder begrijpen wij onder meer, stakingen, brand, ernstige ziekte, energiestoringen, storingen in bijvoorbeeld het nerwerk of verbinding of het niet beschikbaar zijn van onze website, niet of niet-tijdige levering van toeleveranciers.

Artikel 10 – Klachtenregeling en Geschillen

  1. Wij doen er alles aan om onze klanten 100% tevreden te maken, en te houden. Als u toch problemen ondervindt met het product of een klacht heeft over onze klantenservice, kan u ten alle tijden contact opnemen met Verlicht-Pijn.nl. U kunt ons contacteren via telefoon, WhatsApp of stuur een e-mail naar info@verlicht-pijn.nl. Wij zullen u uiterlijk binnen 72 uur antwoord geven op uw e-mail.
  2. Op alle overeenkomsten die wij afsluiten met onze klanten, ongeacht woonplaats, is uitsluitend het Nederlandse recht van toepassing.

In het kort:

  • Geen verzendkosten
  • U heeft 14 dagen bedenktijd
  • 2 jaar garantie
  • Kosten voor het terugsturen van uw product zijn voor uw rekening